Tècnic Superior en Màrqueting i Publicitat

Competències

Definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i en promocionar i publicitar els productes i/o serveis en els

mitjans i suports de comunicació adequats, elaborant el material publipromocional necessari.

 

 

Sortides professionals

  • Assitent de la producció.
  • Tècnic de màrqueting.
  • Tècnic de publicitat.
  • Tècnic de relacions públiques.
  • Tècnic de comunicació.
  • Organitzador d'esdeveniments de màrqueting i comunicació.
  • Tècnic en estudis d'opinió pública
  • Tècnic en estudis de mercat.
  • Supervisor d'enquestats i cens.
  • Codificador de dades per investigacions de mercat.

 

Mòduls a desenvolupar

M1 Atenció al client, consumidor i usuari
M2 Disseny i elaboració de material de comunicació
M3 Gestió econòmica i financera de l'empresa
M4 Investigació comercial
M5 Treball de camp en la investigació comercial
M6 Llançament de productes i serveis
M7 Màrqueting digial
M8 Mitjans i suports de comunicació
M9 Politiques de màrqueting
M10 Relacions públiques i organització d'esdeveniments de màrqueting
M11 Anglès
M12 Formació i orientació laboral (FOL)
M13 Projecte de màrqueting i publicitat
M14 Formació en centres de treball (FCT)

 

Durada

Total del cicle 2.000 hores (incloses les 416 hores de FCT, pràctiques en empreses) (2 anys)

Opció DUAL: 1320 hores al Centre i com a mínim 944 a l'empresa.  

Horari

Matí i tarda 

1r: Matí complet de 8 a 14.30 hores.

2n: Pràctiques al matí i jornada reduïda a la tarda de 15 a 19.30 hores.

 

Participació a concursos

Els alumnes de 1r participen a un concurs d'innovació INNOLAB que organitza Innobaix, un clúster d'innovació que reuneix el talent, el coneixement i la capacitat de crear aliances per impulsar projectes a la comarca del Baix Llobregat. Els alumnes participen en aquest concurs des del primer dia, es fan un seguit de tallers, conferències, visites a empreses i trobades amb emprenedors. Finalment els grups seleccionats participen en una final on proposen els seus projectes. 

 

  • Curs 2015/2016: Finalistes pel projecte més original.
  • Curs 2016/2017: Guanyadors del concurs. 
  • Curs 2017/2018: Premi d'Honor millor comunicació. 

 

 Curs 2015/2016: Finalistes

IMG 6529

 Curs 2016/2017: Guanyadors

IMG 0213

Curs 2017/2018: Premi d'honor

IMG 8697 copia

 

Continua els estudis a Dublín

Els alumnes amb el cicle de Màrqueting i Publicitat finalitzant podran accedir al tercer curs de Bachelor of Business in Marketing. És tracta d’una molt bona opció per a l’alumnat ja que els dos primers anys del Bachelor queden automàticament convalidats amb l’obtenció del cicle formatiu. Posteriorment aquells alumnes que ho volguessin podrien continuar els estudis realitzant un quart curs que els permetria assolir el nivell de Grau. 

 

NURIADBS

Generalitat fundacio certificado delsol formacio metfp whie.fw
© 2022 | CEFP Núria. Tots els drets reservats.

Search