Competències
La competència general d'aquest títol consisteix a realitzar activitats de suport administratiu en l'àmbit laboral, comptable, comercial, financer i fiscal, així com d'atenció al client/usuari, tant en empreses públiques com privades, aplicant la normativa vigent i protocols de qualitat, assegurant la satisfacció del client i actuant segons normes de prevenció de riscos laborals i protecció ambiental.
Qualificació professional
Activitats administratives de recepció i relació amb el client. Activitats de gestió administrativa
Mòduls a desenvolupar
M1 | Comunicació Empresarial i Att. al Client |
M2 | Operacions Adm. de Compra-Venda |
M3 | Oper. Admtives. de Recursos Humans |
M4 | Oper. Aux. de Gestió de Tresoreria |
M5 | Tècnica Comptable |
M6 | Tractament de la Doc. Comptable |
M7 | Tractament Informàtic de la Informació |
M8 | Anglès |
M9 | Empresa i Administració |
M10 | Empresa a l'aula |
M11 | Formació i orientació laboral |
M12 | Formació en Centre de Treball |
Durada
2000 hores (416 hores de pràctiques) en 2 cursos.
Opció DUAL: 1320 hores al Centre i com a mínim 944 hores a l'empresa
Horari
Matí i tarda
1r: Matí complet de 8 a 14.30 hores.
2n: Pràctiques al matí i jornada reduïda a la tarda de 15 a 19.30 hores.