Competències
La competència general d'aquest títol consisteix a realitzar activitats de suport administratiu en l'àmbit laboral, comptable, comercial, financer i fiscal, així com d'atenció al client/usuari, tant en empreses públiques com privades, aplicant la normativa vigent i protocols de qualitat, assegurant la satisfacció del client i actuant segons normes de prevenció de riscos laborals i protecció ambiental.
Qualificació professional
Activitats administratives de recepció i relació amb el client. Activitats de gestió administrativa
Mòduls a desenvolupar
0437 | Comunicació empresarial i atenció al client |
0438 | Operacions administratives de compra-venda |
0442 | Operacions administratives de recursos humans |
0448 | Operacions auxiliars de gestió de tresoreria |
0441 | Tècnica comptable |
0443 | Tractament de la documentació comptable |
0440 | Tractament informàtic de la informació |
0156 | Anglès professional |
C056 | Català professional |
1664 | Digitalització aplicada als sectors productius |
1708 | Sostenibilitat aplicada al sector productiu |
0439 | Empresa i administració |
0446 | Empresa a l'aula |
1709 | Itinerari personal per l'ocupabilitat I |
1710 | Itinerari personal per l'ocupabilitat II |
1713 | Projecte intermodular (Projecte / anglès / màrqueting) |
Mòdul optatiu (Comptabilitat) |
Durada
- Via DUAL general: 2000 hores (515 hores de pràctiques) en 2 cursos.
- Via DUAL intensiva: 2000 hores (713 hores de pràctiques) en 2 cursos.
Horari
Matí i tarda
1r: Matí complet de 8.00 a 14.30 hores.
2n: Pràctiques al matí i jornada reduïda a la tarda de 15 a 20.30 hores.